- Gelre FA
Belastingaangifte over 2019
Bijgewerkt: 17 feb 2020

Vanaf 1 maart kunt u weer de belastingaangifte doen, vanzelfsprekend doen wij dit natuurlijk graag voor u.
Wat hebben wij van u nodig om de aangifte voor u te kunnen doen:
Persoonlijke gegevens
Uw burgerservicenummer (BSN) en dat van uw partner en kinderen
Uw rekeningnummer
Inkomsten
Uw jaaropgaven over 2019 En als u die niet hebt: uw salarisstroken
Ontvangen partneralimentatie
Bankrekeningen
Het jaaroverzicht 2019 van uw betaalrekening
Het jaaroverzicht 2019 van uw spaarrekening en dat van uw kinderen
Het jaaroverzicht 2019 van uw beleggingen
Wonen
De WOZ-waarde van uw huis met peildatum 1 januari 2018 Deze waarde staat op de WOZ-beschikking die u vorig jaar van de gemeente hebt gekregen.
De jaaropgaaf van uw hypotheek
Bij koop of verkoop van uw woning: de notarisafrekening
Aftrekposten
U hebt betalingsbewijzen nodig. Denk aan:
Giften
Zorgkosten die u niet vergoed hebt gekregen De eigen bijdrage Zvw, zorgverzekeringspremie en het eigen risico mag u niet aftrekken.
Betaalde partneralimentatie
Als u geen recht had op studiefinanciering: betaalde studiekosten
Overig
Gegevens van leningen en andere schulden
Gegevens van betaalde lijfrentepremies
Een overzicht van betaalde arbeidsongeschiktheidsverzekeringen Dividendgegevens
Alleen als u deze hebt gehad:
De voorlopige aanslag inkomstenbelasting over 2019
De voorlopige aanslag inkomensafhankelijke bijdrage Zvw over 2019
Vragen? Natuurlijk helpen wij u graag, bel/mail ons gerust of loop even binnen bij ons kantoor aan de Galvanistraat 15 in Harderwijk.