- Gelre FA
Heeft u al belastingaangifte gedaan?

Heeft u moeite met het invullen van uw belastingaangifte of begint u er liever helemaal niet aan? Wij helpen u graag.
Het invullen van de belastingaangifte gaat tegenwoordig digitaal, deze is dus al deels voor u ingevuld wanneer u na 1 maart inlogt. Toch kan het zijn dat u het lastig vindt om de aangifte correct in te vullen en alle aftrekposten mee te nemen. Onze ervaren belastingadviseurs zorgen ervoor dat u zo weinig mogelijk belasting betaalt en geen omkijken meer heeft naar uw aangifte. We zorgen er ook voor dat de aangifte correct wordt ingevuld en op tijd wordt ingediend. Zo krijgt u snel bericht over uw aangifte en weet u waar u aan toe bent.
Wat hebben wij nodig voor de belastingaangifte?
- Uw DigiD en (wanneer van toepassing) dat van uw partner
- Uw BSN en (wanneer van toepassing) dat van uw partner
- Jaaropgave(n) over het voorgaande jaar
- Eventuele overige inkomsten (bijvoorbeeld partneralimentatie)
- Jaaroverzichten van uw bankrekening, spaarrekening en eventuele beleggingsverzekeringen.
- WOZ-waarde van uw woning
- Jaaroverzicht van uw hypotheek wanneer u een koopwoning heeft
- Een overzicht van aftrekposten zoals zorgkosten welke u niet vergoed heeft gekregen.
- Een overzicht van eventuele leningen en schulden
Neemt u gerust contact met ons op via 0341-438060 of info@gelre-fa.nl.
Wij helpen u graag.